Recensies

Vul hieronder uw recensie in, en/of scroll naar beneden om recensie te lezen.

Name
Review Title
Rating
Review Content

Wat anderen zeggen:

kamperen

5 5 1
Wij hebben 2 dagen op de minicamping gestaan. (Perfecte locatie op doorreis naar het zuiden)De camping is prachtig gelegen in het groen, sanitair is zeer schoon en in uitstekende staat, er is een gezellig gastenverblijf voor het geval dat het onverhoopt toch wat slechter weer is. de prijs/ kwaliteit verhouding is helemaal in orde, de mensen zijn zeer vriendelijk en voor een zeer schappelijk bedrag kun je genieten van een heerlijke maaltijd, inclusief drankje en koffie. Echt een aanrader!

Aanrader

5 5 1
We zijn 5 nachten in Le Mas Bellanger geweest. Hans en Joke, jullie hebben er echt iets moois van gemaakt. Wij hebben genoten van de kleine week bij jullie. Service, gastvrijheid, eten, omgeving, ontbijt. Het was allemaal heel goed. Le Mas Bellanger is een mooie, groene, rustige plek waar het goed toeven is. Hans en Joke zorgen ervoor dat je je snel thuis voelt. De kamers zijn heel mooi en netjes, de douches zijn o.k. en alles is schoon en proper. Het is gewoon goed! Dat is wat je wilt als je ergens verblijft. Het is zeker ook aan te raden om 's avonds voor een lekkere maaltijd een vorkje mee te prikken. We hebben heerlijk gegeten. Ook het ontbijt is heel goed en afwisselend. Als je op zoek bent naar rust is Le Mas Bellanger dé locatie waar je naartoe zou moeten gaan. Drukte, sportieve en toeristische uitstapjes kan je vinden in de regio. En dat is dan meteen een mooie kans om de Limousin te ontdekken. Kortom, niet twijfelen, gewoon doen!

Pilgrim

5 5 1
In May 2019 I had the opportunity to spend a night with Hans and Joke on the Way of St. James. I was the only guest and both have touchingly cared for the tired and hungry pilgrim. Strengthened with a first-class breakfast, the route to Limoges was only half as long. Thank you both! Hagen

229543009

5 5 1
In juni zijn we 4 dagen bij Joke en Hans geweest op de minicamping.Wij zijn hartelijk ontvangen en kregen een uitgebreide rondleiding. Wat ziet alles er sfeervol en verzorgd uit.En wat een rust, ruimte en prachtige natuur. Het huis, de boerenhoeve en de 'petit'brocante winkel maakt het tot een totaal plaatje. We beleefde het echte Franse platteland gevoel.Bedankt voor de gastvrijheid en de service. Jullie hebben het geweldig voor elkaar.

Lekker verwend

5 5 1
We zijn net terug van 6 dagen vakantie bij Hans en Joke. De verwennerij begint bij het heerlijke ontbijt. Verschillende soorten brood, een eitje, koffie of thee, yoghurt en zelfgemaakte appelsap met echte roomboter in een prachtig botervlootje uit de brocante verzameling van Joke. Een goede start van de dag voor bijvoorbeeld een heerlijke wandeling in de buurt van de boerderij, voor het bezoeken van diverse stadjes in de omgeving of zwemmen in het meer van Vassivière. Bij terugkomst koffie met zelfgebakken tulband of een lekker biertje met een borrelhapje erbij. ‘s Avonds eten bij Hans en Joke is een feest met heerlijke gerechten en salades met natuurlijk een wijntje daarbij. In combinatie met de mooie kamer Fique en de prachtig verbouwde accommodatie is deze vakantie ons zeer goed bevallen en voelden we ons echt thuis. Bedankt Hans en Joke, we hebben genoten!

Een thuis gevoel.

5 5 1
Op 17 mei en 18 mei bij Hans en Joke in le-mas-bellanger doorgebracht. Dit was echt niet verkeerd. We zouden 1 nacht blijven, maar door het slechte weer werden het 2 nachten. Zo konden we wat langer genieten van de gastvrijheid en de heerlijke maaltijden die zij voor ons hadden bereid. Een mooie slaapkamer met zeer goede bedden. Een heerlijke gastenverblijf waar we lekker konden zitten. Jammer genoeg konden we niet genieten van de leuke buitenzitjes door het slechte weer. We voelden ons er heerlijk thuis, zeker een plek om nog eens terug te gaan. Een aanrader om daar te vertoeven.

geweldig

5 5 1
Wat hebben we genoten in Le Mas Bellanger. Joke en hans zijn een uitstekende gastheer/gastvrouw .De kamers zijn comfortabel en gezellig ingericht en het ontbreekt je aan niets. Bedden liggen uitstekend en de omgeving is zo rustig en mooi. Het ontbijt en ook het avondeten smaakte ons uitstekend. De ruimte waar de gasten eten en kunnen relaxen is en bijzondere gezellige plek en je voelt je thuis. Niets dan lof en zeker een plek om naar terug te keren.

Winter

5 5 1
Als kind aan huis had ik alle seizoenen bij Le Mas Bellanger al mogen ervaren, behalve de winter. De volledige vier-seizoenen-ervaring heb ik nu compleet gemaakt door de jaarwisseling te vieren in Le Mas bellanger. Een frisse neus is dubbelop letterlijk: zowel qua temperatuur als zuiverheid van de lucht. Om daarna lekker bij de warme kachel te kruipen in het gastenverblijf met een goed boek, een spelletje of een puzzel. De complete rust en stilte van de omgeving die bijdragen aan een heerlijke nachtrust in de comfortabele Chambre Figue. Ook de inwendige mens is weer vertroeteld met lekkere ontbijtjes en heerlijke diners. Met als hoogtepuntje vers gebakken oliebollen in de Salon de Jardin, in het zonnetje, waar het zo lekker warm werd dat de jas uit kon. Uitgerust, bijgetankt en klaar voor het nieuwe jaar zijn we weer naar huis gegaan. In de winter is het ook zeer de moeite waard om deze kant op te komen. Een aanrader! We komen dit jaar wel weer terug hoor!Dan reserveren we graag een plekje op het "A-veld" ;).

2 maal 4 dagen

5 5 1
Na wat omzwervingen in Noord Frankrijk en enkele dagen in hectische Parijs kwamen we voor een paar dagen rust in Le Mas Bellanger terecht. Gepland uiteraard, want eerdere bezoeken waren zeer aangenaam. Ditmaal kamperen en gebruikmakend van een kamer. Het was weer heerlijk. Op de terugreis wederom weer 4 dagen hier vertoefd. Lekker vertrouwd, dus we komen terug! Bedankt voor de gastvrijheid.

Wat een genot!

5 5 1
Als 2de stop van onze geplande reis naar het Baskenland hebben wij gelogeerd bij Joke en Hans. Wat een genot! Mooie kamers, goed en heerlijke maaltijden, een prachtig ontbijt en vooral de gastvrije Joke en Hans. Heerlijk genieten van het buitenleven in hun mooi gerestaureerde boerderij. Met een borrel en hapje lekker kletsen als je er behoefte aan hebt. In een woord "genieten".

VAKANTIE

5 5 1
Prachtige tijd in Frankrijk bij Hans en Joke is heel goed te vertoeven heel erg genoten erg mooie streek en erg gastvrij bedankt Hans en Joke

Reunie na 40 jaar! 🙂

5 5 1
Na 40 jaar heb ik mijn schoolvriendin van de Mavo in Hoorn terug gevonden. Ik moest hiervoor wel even naar Frankrijk komen, maar het was de moeite waard. We werden heel vriendelijk ontvangen en we kregen een mooie plek op hun camping. Ik heb genoten van het wederzien en de gesprekken die we gevoerd hebben. En van "hoe was het ook alweer allemaal 40 jaar geleden". Heel leuk allemaal. Heerlijk gegeten bij Joke en Hans. Leuke dorpjes bezocht en genoten van de prachtige omgeving. Mooi nieuw sanitair en ook nog eens heel sfeervol. Ik hoop dat we elkaar deze keer eerder terug zien. Groetjes Jan en Simone.

Hoornse Broeder in de limousin

5 5 1
Na een ritje van 11 uur kwam ik aan bij Le Mas Bellanger, en kon ik direct aanschuiven voor het warm eten: Hoornse Broeder met stroop. Dat was een mooie binnenkomer! Na het eten had ik even een gauw rondje gelopen over het domein van Hans en Joke, en mij verwonderd over alle pracht die zij hier in de middle of nowhere hadden gevonden en opgekalefaterd. Schitterend allemaal. Het straalt het Franse buitenleven uit; subtiel vermengd met vleugjes West-Friesland. Nogmaals: schitterend! Na het opzetten van mijn tent nog even heerlijk genoten van enkele koude versnaperingen in la salon du jardin; dat deed ooit dienst als overkapping/schuur, maar dat hebben Hans en Joke op redelijk eenvoudige wijze omgetoverd in een knusse overdekte buiten-zithoek, waar het tot 's avonds laat (of diep in de nacht) heerlijk vertoeven is. Ik heb heerlijk geslapen op de mini-camping, onder het genot van de nachtelijke geluiden die de plaatselijke wildlife met zich meebrengt. Krekelconcerten, in de verte een bosuil, winterkoninkjes. En een mooie, heldere maan in gezelschap van een mooie heldere sterrenhemel. De gastheer en -dame genieten zelf ook zichtbaar van hun chambre d'hôte en minicamping. Als ze 's ochtends naar buiten liepen om het ontbijt in de salon du jardin te serveren voor de overige campinggasten, viel het mij op dat er eerst even rondgekeken moest worden, met een zichtbare grijns van genot op hun gezicht. Dit soort kleinigheden vergroot voor mij persoonlijk het kampeergenot; dan weet je dat het werk met liefde en plezier gedaan wordt. Het toiletgebouwtje voor de campinggasten is klein en eenvoudig; maar precies wat je nodig hebt. En, wederom met een kleine West-Friese touch. Het zal misschien niet veel mensen opvallen, maar de douche- en toiletdeuren zijn in dezelfde blauwe kleur geschilderd die je vroeger in veel West-Friese stolpboerderijen terugzag. Niet douchen met muntjes of met drukknoppen; gewoon lekker een thermostatische douchemengkraan, je had snel warm water, en de douches en toiletten waren netjes en schoon. Dit heb ik wel eens anders meegemaakt op mini-campings. Ik heb 14 dagen op de camping gestaan, en mij geen seconde verveeld. Zeer zeker voor herhaling vatbaar: ik kom volgend jaar graag terug, al was het alleen al om te kijken wat er allemaal bijgekomen en veranderd is. Zeer geslaagd, en de 5 sterren zijn meer dan verdiend!

Het Franse leven

5 5 1
Eind mei twee nachten in Le Mas Bellanger verbleven. Met de motor de omgeving verkend die prachtig is voor dagtochten.In de nieuwste kamer die prachtig afgewerkt is met een heerlijke badkamer. Het meubel voor de wastafel is gemaakt van hout uit het eigen bos en gezaagd in de eigen zagerij! Sanitair en afwerking van hoog niveau. Fantastische stek. Ruim, rustig en nog ontzettend veel potentie voor meer. Lekker gegeten. Ontbijt en diner met lokale producten. De gezelligheid van Hans en Joke maken het af. Wij komen zeker terug voor een langer verblijf in misschien wel het appartement of blokhut wat allemaal nog in de planning zit. Gaan we de rest van de omgeving verkennen. Binnenkort ook routes voor de motornavigatie te verkrijgen. Overdekte stalling met ruimte voor eventueel onderhoud. Al met al dus dikke aanrader! Hans en Joke succes. Dit gaat jullie zeker lukken!

Kerstmis in de Limousin

5 5 1
Eind augustus hebben we bij Joke en Hans in Le Mas Bellanger vertoefd. We hebben het er heerlijk gehad. Wat een rust en schoonheid in de Limousin. We zijn door de gastheer en gastvrouw verwend met heerlijke ontbijtjes, hapjes en zalige maaltijden; ze kunnen er wat van. Een voortreffelijke barbecue gehad op een prachtig terras onder de kiwiboom met weids uitzicht. Tijdens een wandeling langs het riviertje de Vige zagen we sporen van wilde zwijnen, gelukkig waren ze elders. In de buurt hebben we een gezellige markt bezocht waar spulletjes verkocht werden van zolderopruimingen. Helaas was onze bagageruimte beperkt want wat een leuke spullen zagen we daar voor mooie prijsjes. Een week was veel te kort dus wilden we snel terugkomen. Afspraak gemaakt en de Kerst hebben we op Le Mas gevierd met een stel vrienden. Hans en Joke hebben een zalig kerstmaal gemaakt in hun nieuwe keuken. Wat was dat allemaal weer lekker en met professie gemaakt. Overdag mooie wandelingen gemaakt op paden dwars door 't landschap in de ongerepte natuur. Een dagje Limoges met een wel erg gezellig kroegje in het oude centrum kunnen we iedereen aanraden. Hans en Joke we hebben een geweldig gezellige Kerst gehad bij jullie, het was top! We komen gauw weer terug. Groeten Jos en Irma

Recensies Overall rating: 5 out of 5 based on 24 reviews.